0,00 kr. 0

Kurv

Ingen varer i kurven.

Roskilde spiser grønt

Er du vild med mad – og nysgerrig på plantebaserede smagsoplevelser?

Vi leder efter kreative og madglade unge mellem 17 og 29 år, der har lyst til at være med til at gøre grøn mad mere synlig og tilgængelig i Roskilde.

Som grøn madguide får du en to-dages, hands-on uddannelse, hvor du lærer om grundsmage, snitning, anretning og stegeteknikker. Bagefter kan du booke dig ind på vagter rundt omkring i byen, hvor du sammen med andre unge laver smagsprøver, hjælper med madlavning og deler inspiration til plantebaseret mad.

Du bliver en del af et ungt fællesskab, møder mange forskellige mennesker – og får løn for de timer, du er på vagt. Kort sagt: lær noget nyt, få erfaring, tjen penge og hav det sjovt undervejs.

Datoer for uddannelsen: Lørdag d. 9/5 og lørdag d. 23/5 fra kl 9 til 15.30

Aldersgruppe: 17-29 år

Sted for uddannelse: Skolekøkkenet på Absalons skole

Lyder det som noget for dig?
Så skriv til: info@roskildespisergroent.dk

Energifællesskaber – hvad er op og ned?

Den grønne trepart er kommet fornuftigt fra start – og der er langt igen

Afrapportering – Roskilde Spiser Grønt klimafond 23

Photo by Heidi W. Hemmje on Unsplash

Konference i København: Landskab i forandring – borgere og lodsejere i Grøn trepart

Kontakt

Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935

© 2026 Grønt Omstillingsforbund Roskilde
Nyhedsbrev

Grønne opdateringer

Nyt natursyn, nye samspil — få inspiration og nyheder om den grønne omstilling i Roskilde direkte i din indbakke.
Ved at tilmelde dig accepterer du vores persondatapolitik. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.
Tilmeld nyhedsbrev