Dagen markerer afslutningen på Sommerliv på Stændertorvet og byder på fællesskab, inspiration og aktiviteter for alle aldre med fokus på grøn omstilling og bæredygtige løsninger i hverdagen.
Arrangementet skabes i samarbejde med lokale aktører og organisationer fra hele kommunen. Mere information følger – vi glæder os til at fejre den grønne omstilling sammen med jer.