0,00 kr. 0

Kurv

Ingen varer i kurven.

Roskilde spiser grønt

Roskilde Spiser Grønt 2024 takker af

Over 2000 deltog i årets Roskilde Spiser Grønt-kampagne. Kantinerne på ungdomsuddannelserne, biblioteket og rådhuset har gjort et enormt stykke arbejde og skabt de lækreste plantebaserede menuer, til dels inspireret af kurset med Jens Christensen, som de var på et par uger op til. Derudover har fællesspisninger, oplæg, tilbud hos udvalgte spisesteder, udstillinger i butikker samt folkeskolekonkurrencen “Det Bedste Klimavenlige Måltid” og smagseventet med plantebaserede fødevareproducenter, Zealands fødevareteknologelever og RØFF været med til at skabe et samlet fokus på det grønne måltid.

Vil du se flere billeder end dem her på siden kan du se et udsnit af ugen i denne reel.

Bred folkelig forankring af treparten i Roskilde bliver en realitet

Projekt-beskrivelse – KR-foundation efterår 2022

Roskilde Spiser Grønt – åbent for tilmelding

Op og ned på kulstofslagring – tør du tage turen?

Kontakt

Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935

© 2026 Grønt Omstillingsforbund Roskilde
Nyhedsbrev

Grønne opdateringer

Nyt natursyn, nye samspil — få inspiration og nyheder om den grønne omstilling i Roskilde direkte i din indbakke.
Ved at tilmelde dig accepterer du vores persondatapolitik. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.
Tilmeld nyhedsbrev