Byrådet har sendt et udkast til ny klima- og energiplan i høring frem til den 12.juni. Der er borgermøde den 16.maj – og vi regner med at deltage, og også lave et høringssvar. Vil du være med til at forme svaret, så skriv til Nils på info@go-roskilde.dk. Flere detaljer følger.
Der var et ret beskedent fremmøde til Roskilde kommunes officielle hørings-møde om den nye klima- og energiplan den 16. maj – forvaltning og politikere fyldte lige så meget som borgerne. Desværre, for der var egentlig en god dialog i den knappe tid der blev til debat, herunder om ambitionsniveauet i planen, som godt kunne være højere.
Vi arbejder på et høringssvar, som vores medlemmer får mulighed for at medunderskrive i starten af juni, hvis de vil. Andre er også velkomne – skriv til info@go-roskilde.dk, hvis du ikke er medlem og gerne vil have udkastet tilsendt når det foreligger.
Bliv en del af fællesskabet – støt den grønne omstilling og få adgang til kurser, events og lokale varer
Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935