Er du klar til at prøve en grønnere uge?
I uge 36 inviterer Roskilde Spiser Grønt alle borgere til at tage den personlige udfordring og spise mere plantebaseret i en hel uge.
Du bestemmer selv niveauet:
Fleksitarisk – mindre kød og flere grønne måltider
Vegetarisk – ingen kød eller fisk i uge 36
Vegansk – udelukkende plantebaserede måltider i uge 36
Når du tilmelder dig, sender vi inspiration direkte til din indbakke inden kampagnestart. Du modtager blandt andet:
Det handler ikke om at være perfekt. Det handler om at prøve noget nyt, blive inspireret og opleve, hvor nemt, lækkert og varieret grøn mad kan være.
Tilmeld dig i dag – og vær med, når Roskilde spiser grønt i uge 36.
Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935