0,00 kr. 0

Kurv

Ingen varer i kurven.

Tag den personlige udfordring

Er du klar til at prøve en grønnere uge?

I uge 36 inviterer Roskilde Spiser Grønt alle borgere til at tage den personlige udfordring og spise mere plantebaseret i en hel uge.

Du bestemmer selv niveauet:

Fleksitarisk – mindre kød og flere grønne måltider
Vegetarisk – ingen kød eller fisk i uge 36
Vegansk – udelukkende plantebaserede måltider i uge 36

Når du tilmelder dig, sender vi inspiration direkte til din indbakke inden kampagnestart. Du modtager blandt andet:

  • Opskrifter til morgenmad, frokost og aftensmad
  • Indkøbslister, der gør det nemt at komme i gang
  • Tips og idéer til en grønnere hverdag

Det handler ikke om at være perfekt. Det handler om at prøve noget nyt, blive inspireret og opleve, hvor nemt, lækkert og varieret grøn mad kan være.

Tilmeld dig i dag – og vær med, når Roskilde spiser grønt i uge 36.

Mailchimp (vær med)
Kontakt

Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935

© 2026 Grønt Omstillingsforbund Roskilde