0,00 kr. 0

Kurv

Ingen varer i kurven.

Tilmeld din kantine 

Er I klar til at kaste jer ud i en grøn udfordring i uge 36 – fra mandag d. 31. august til fredag d. 4. september?

Med Roskilde Spiser Grønt-kampagnen inviterer vi kantiner i hele byen til at skifte kødet ud med planter i én uge. Det handler om at teste nye retter, inspirere hinanden og gøre det grønne valg både velsmagende og nemt.

Sammen med kollegaerne får I mulighed for at udfordre jer selv og udvide jeres repertoire af plantebaserede måltider – uden at gå på kompromis med smag, mæthed eller madglæde.

Som bonus får kantinelederen (eller en stedfortræder) en gratis plads på et 1-dags inspirationskursus et par uger før kampagneugen (dato oplyses i løbet af juni). Her kan man hente ny inspiration, udveksle erfaringer med andre kantiner i byen og få brugbare opskrifter og tips med hjem.

Så – skal jeres kantine med?
Tilmeld jer nu og vær med til at gøre Roskilde lidt grønnere – én tallerken ad gangen

Vi er med i Roskilde Spiser Grønt, fordi vi har fokus på både sundhed og miljø – men også fordi grøn mad giver god mening økonomisk.

Safaeh, 
køkkenleder Roskilde Bibliotek

Vi laver mad til 200 personer om dagen og hvis vi bare kan nå nogle af dem med noget af det vi har lært - så er vi kommet smadder langt

Kim Møller 
lærer i mad og ernæring på FGU Roskilde
Kontakt

Mail: info@go-roskilde.dk
Telefon: 20 76 00 26
Kongemarken 30, 4000 Roskilde
CVR 43118935

© 2026 Grønt Omstillingsforbund Roskilde